EKOLOGICZNIE... DLA ODMIANY

nasze odpowiedzi

Często zadawane pytania

Tak, dokładamy wszelkich starań aby prezentowane na zdjęciach produkty były w 100% zgodne z sprzedawanym przez nas asortymentem.

Jednakże czasami na zdjęciach są dodatkowe przedmioty które mogę być sprzedawane osobno lub jest to dekoracja.

Gdy masz wątpliwość zawsze możesz zadzwonić do nas aby upewnić się co do zdjęcia sprzedawanego produktu.

Oczywiście, do każdego zamówienia otrzymasz fakturę proforma wysłaną poprzez email. W paczce, którą do Ciebie wyślemy będzie rachunek (paragon) lub faktura Vat, gdy otrzymamy takie wytyczne aby wydrukować ją dla Ciebie.

W zależnosci jaki wybierzesz środek transportu będzie to kurier DHL lub Kurier InPost.

Jeśli chcesz możesz za paczkę zapłacić przy odbiorze u kuriera. Rozpakuj ją przy kurierze aby w razie potrzeby możesz spisać protokół szkody.

Możesz także odebrać swoje zamówienie w naszym salonie firmowym HUROM POLSKA wówczas wyjaśnimy dokładnie jak działa sprzęt i odpowiemy na wszystkie dodatkowe pytania.

Płatności możesz dokonać poprzez szybkie płatności internetowe, BLIK, przelewem bankowym lub za pobraniem.

Gdy produkt oznaczony jest jako niedostępny [BRAK] wówczas w jego opisie jest dodatkowa data, jest to jego spodziewana data powrotu do oferty.
dostępność:[rok-miesiąc-dzień]

Możesz także wysłać do nas email “powiadom o dostępności” wówczas skoro tylko produkt będzie dostępny otrzymasz od nas wiadomość z zaproszeniem do zakupu w naszym sklepie.

Możesz także wybrać podobne produkty które pojawią się poniżej opisu, może znajdziesz coś ciekawego dla siebie ?

Czas realizacji zamówienia

1. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

2. W przypadku wyboru sposobu płatności przelewem bankowym towar jest wysyłany do klienta w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe sklepu w wysokości 100% wartości zamówienia.

3. W przypadku zamówionych produktów, które są chwilowo niedostępne w magazynie lub produktów dostępnych tylko na zamówienie czas dostawy może się wydłużyć.

4. O każdym braku produktu Klient będzie poinformowany telefonicznie lub e-mailowo.

5. Gdy towar jest dostępny paczka wysyłana jest w przeciągu 48-godzin.

6. Zamówienie można anulować e-mailem lub telefonicznie. Wystarczy podać numer zamówienia i swoje dane kontaktowe.

Nasz salon

SALON FIRMOWY HUROM POLSKA

Armii Krajowej 69
40-748 Katowice

tel: 602 855 543

W celu szybkiego kontaktu wypełnij formularz

KONTAKT Z NAMI